Skip to content

Тіл және әдебиет теория кафедрасы

Соц.сети
Бримжанова Карлыгаш Сериковна
Аға оқытушы Лауазымы
Орыс тілі мен әдебиеті магистрі Академиялық дәрежесі
Білімі, кәсіби біліктілігі
  • 2002-2006 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты - орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі
  • 2006-2008 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, «Орыс тілі мен әдебиеті» мамандығы бойынша магистратура, академиялық дәрежеге ие болды - орыс тілі мен әдебиеті магистрі.
Пәндерді оқыту
  • орыс тілін оқыту әдістемесі
  • орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
  • оқытушының кәсіби нұсқаулары
  • мектептегі оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдері
  • қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
  • кәсіби орыс тілі
Жұмыс тәжірибесі
  • 2020 жылдан бастап - А.Байтұрсынов атындағы Қостанай аймақтық университеті, Тілдер мен әдебиет теориясы кафедрасының аға оқытушысы.
  • 2019 - 2020 жж. Ұ.Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау бағытындағы білім беру бағдарламаларының жетекшісі.
  • 2018 - 2019 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті, орыс тілі мен әдебиеті кафедрасының аға оқытушысы.
  • 2017 - 2018 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, ғылыми зерттеулер бөлімінің бастығы.
  • 2016 - 2017 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, педагогика кафедрасының аға оқытушысы.
  • 2013 - 2016 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, педагогика кафедрасының оқытушысы.
  • 2006 - 2013 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, құжаттамалық қамтамасыз ету бөлімінің референті.
Күнделікті немесе кәсіби тіркеумен біліктілікті арттыру туралы сертификаттар / сертификаттар
  • 2015 ж. - «Жоғары білім беру мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту» бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курстары (72 сағат, Омбы мемлекеттік педагогикалық университеті).
  • 2015 ж. - Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтары оқытушыларының біліктілігін арттыру курстары (240 сағат, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» акционерлік қоғамы).
  • 14.11. - 26.11.2016 - «Білім берудегі заманауи тенденциялар» біліктілікті арттыру курстары (Батыс Венгрия университетінің доценті М.Фрешли), (Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты, 72 сағат).
  • 07.10. - 19.10.2019 - «Қашықтықтан оқыту, жаппай ашық онлайн курстар: дамыту, алға жылжыту және қолдану» біліктілікті арттыру курстары (Өмірзақ Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті, 72 сағат).
  • 2019 жылғы желтоқсан - «Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттермен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру» біліктілікті арттыру курстары (Абай атындағы ҚазҰПУ, 72 сағат).
  • 2020 ж. Ақпан - білім беру бағдарламалары мен силлабустарын әзірлеу курстары (Назарбаев Университеті, 36 сағат).
  • 2020 жылғы маусым - «Оқу ортасының белгісіздігі жағдайында ПОҚ-тың арнайы дағдыларын дамытудың онлайн бағдарламасы» біліктілікті арттыру курстары (72 сағат, Ө.Сұлтанғазин атындағы Қостанай мемлекеттік педагогикалық университеті).
Марапаттар мен сыйлықтар
  • Ректордың жоғары кәсібилігі және жұмысқа деген адал көзқарасы үшін алғыс хат (мамыр, 2019).
  • «Университеттің дамуына сіңірген еңбегі үшін» төсбелгісі (қазан, 2019).
Қызмет көрсету саласындағы қызмет
  • Оқушылардың орыс тілі мен әдебиеті бойынша қалалық және облыстық ғылыми жобалар конкурстарының қазылар алқасының мүшесі.
  • «Қостанай дарыны» аймақтық ғылыми-практикалық орталығында, «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің физика-математика лицейі» мемлекеттік мекемесінде оқушыларды аймақтық және республикалық олимпиадаларға дайындау.
Соңғы бес жылдағы ең маңызды басылымдар, оқу құралдары, кітаптар
  • 50-ден астам ғылыми жұмыстың, 2 мақаланың авторы Scopus мәліметтер базасында индекстелген, Хирш индексі 
Оқулықтар
  • Білім беру теориясы (педагогика бөлімі) Электрондық оқулық. - Қостанай: ҚМПИ, 2015. ISBN 978-601-7305-28-4 2016 жылғы 25 маусымдағы No515 авторлық құқық объектісіне құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы куәлік.
Нұсқаулық
  • «Білім беру» мамандығының студенттеріне «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсы бойынша шығармашылық емтиханға дайындық кезінде көмектесетін әдістемелік ұсыныстар. - Қостанай: КГПИ, 2017 .- 42 б. ISBN 978-601-7839-89-5
ҚР ВАК, РФ ВАК, Ресейдің ғылыми дәйексөз индексі, ғылыми кадрларды қадағалау және аттестаттау комитеті, Scopus, Thompson Reuter, Web of Science және т.б. рецензияланған журналдардағы жарияланымдар
  • Магистратура студенттерін қалыптастыру процесінің құрылымдық-функционалдық моделі, ғылыми-зерттеу қызметіне дайындық / Ғылыми зерттеулер және әзірлемелер журналы, 2 том, No9, 2015 ж. Тамыз, (ISSN: 1115 - 7569) Нигерия. б. 106-110.
  • Коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру болашақ мұғалімнің әлеуметтік бағытын дамытудың шарты ретінде. 97 (16): 407-414 Үндістан, 8619, 2017 (ISSN 0025-1569)
  • Педагогикалық университет студенттері арасында коммуникативті құзыреттілікті қалыптастырудың кейбір ерекшеліктері / Қазақстанның ғылымы және өмірі, No4 (39), 2016 - 170-172 бб. ISSN 2073- 333X
  • Оқу үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану // И.Алтынсариннің туғанына 175 жыл толуына арналған «Қазіргі білім берудегі инновациялар мен дәстүрлер: дамудың басымдықтары» атты «Алтынсарин оқулары» халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының материалдары, 7 желтоқсан 2016 - Қостанай: 2016 ж. - С. 327-330. ISBN: 978-601-7839-61-1
  • «Рухани Жаңғыру» бағдарламасы контексіндегі студент жастарды патриоттық тәрбиелеу // ҚМПИ Жаршысы, жоқ. - 2018 - S. 117-119. ISSN 2310 -3353,
  • Педагогикалық мамандықтар студенттерінің өзіндік жұмысын ынталандыру мәселесі туралы // Ғылым мен білімнің іргелі және қолданбалы мәселелері: ғылыми еңбектер жинағы. - Челябі: Оңтүстік Орал мемлекеттік гуманитарлық-педагогикалық университетінің баспасы, 2018 - 312-318 бб. ISBN 978-5-91155-069,
  • Болашақ мұғалімді мектеп пен отбасының педагогикалық өзара әрекеттестігіне даярлаудың ерекшеліктері // «Еуропа және түркі әлемі: ғылым, техника және технологиялар» IV Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясының бағдарламасы. Стамбул, Түркия, 1-3 мамыр, 2019. - S. 117-120. ISBN 978-601-267-399-9
  • Болашақ мұғалімнің өзіндік жұмысы арқылы әлеуметтік-адамгершілік бағдар беру проблемасына // «ҒАЛАМДЫҚ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ИННОВАЦИЯЛАР 2020: ОРТАЛЫҚ АЗИЯ» IX Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясы. - Нұр-Сұлтан, 2020 ж.