Skip to content

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты

«А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Соц.сети
Утегенова Бибикуль Мазановна
Профессор Лауазымы
Педагогикалық ғылымдарының кандидаты Ғылыми дәрежесі
Қауымдастырылған профессор (доцент) Ғылыми атағы
Білімі, кәсіби біліктілігі
  • 1987-1983 ж. - КСРО-ның 50 жылдығы атындағы Қостанай педагогикалық институты,  "Орыс тілі мен әдебиеті, тәрбие жұмысы бойынша әдіскер» мамандығын бітірген.
  • 1983-1987 ж.- Көкшетау облысы Чистополь ауданының орта мектебі, Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі, мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушы
  • 1987-1989 ж. -  КСРО-ның 50 жылдығы атындағы Қостанай педагогикалық институты, педагогика кафедрасы, оқытушы
  • 1989-1990 ж- Қорған мемлекеттік педагогикалық университетінде ғылыми тағылымдама, педагогика кафедрасы
  • 1990-1993 ж. – ЧелМПУ-дағы күндізгі бөлім бойынша Педагогика теориясы мен тарихы, шифры 130000 аспирантура ғылыми дәреже алу үшін диссертация қорғаған және Қазақстан Республикасының ЖАК-ы педагогика ғылымдарының кандидаты 25 тамыз 1995 жыл (№ 5 хаттама) берілді.
  • 1993-1995 ж. – Қостанай мемлекеттік университетінің педагогика кафедрасының аға оқытушысы
  • 1995-2004 ж. – А. Байтұрсынов атындағы ҚМУ этнопедагогика және этнопсихология кафедрасының меңгерушісі, кейін педагогика кафедрасы деп аталды
  • 2010ж.- ҚР БҒМ ЖАК доценті-2010 жылғы 23 сәуірдегі ҚР Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті тағайындаған қауымдастырылған профессор (доцент), (№ 4 хаттама)
  • 2004- 2019ж.- ҚМПИ педагогика кафедрасының меңгерушісі, қауымдастырылған профессор
  • 2019-2020 ж.- Ө. Сұлтанғазин атындағы ҚМПУ педагогика кафедрасының профессоры
  • 2020 қазіргі уақытқа дейін- Ө.Сұлтанғазин атындағы Педагогикалық институтты және қазіргі атауы КЕАҚ А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университетінің педагогика және психология кафедрасының профессоры.
Оқыту пәндері
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
  • Мектеп педагогикасы
  • Педагогика тарихы
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
  • Заманауи білім беру технологиялары
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
  • Оқытудың инновациялық технологиялары
  • Медагогикалық менеджмент
  • Білім берудегі менеджмент
  • Өзін-өзі тану
  • Критериалды бағалау технологиялары
  • Жоғары мектеп педагогикасы
  • ЖОО-дағы СОТ
  • Педагог-психологтың әдіснамалық мәдениеті
  • Педагогикалық зерттеулер әдіснамасы
  • ЖОО-дағы инновациялық процестерді басқару
  • ЖОО-дағы оқытудың инновациялық нысандарының әдіснамасы
  • Педагог-психологтың рефлексивті мәдениетінің негіздері
Жұмыс тәжірбиесі
  • 1993 - қазіргі уақытта Қостанай мемлекеттік университеті педагогика кафедрасының аға оқытушысы, меңгерушісі, педагогика және психология кафедрасының профессоры 2004 ж. Кейін екі ЖОО біріктірілгеннен кейін 2020 жылы - КЕАҚ «А. Байтұрсынов атындағы Қостанай Өңірлік университеті» ҚР БҒМ
  • 2017-2018жж. – біріктіру – А. Байтұрсынов атындағы ҚМУ психология кафедрасының доценті. "Педагогика және психология" бағытының магистрлік бағдарламаларын жүргізді
  • 2001ж. - осы уақытқа дейін Қостанай қаласындағы мектептерде қосымша білім беру педагогы, мектептердің ғылыми кеңесшісі ( мамандандырылған мектеп-интернат) қызметін қоса атқарды. Ы. Алтынсарин атындағы дарынды балаларға арналған гимназия, А. М. Горький атындағы гимназия, Мәуленова бастауыш мектеп-гимназия 24А, №1,2 мектеп-лицейі, №3 мектеп-гимназия, Наушабай атындағы мектеп-гимназиясы)
  • 2002ж – осы уақытқа дейін – Облыс педагогтерінің шығармашылық әзірлемелерін рецензиялау жөніндегі тұрақты облыстық сараптамалық комиссияда, Қостанай Дарыны өңірлік орталығында сарапшы жұмысын артқарады, 2020 жылдан бастап-Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының облыстық оқу-әдістемелік кеңесінде жұмыс атқарады.
  • 2015-2016ж- біріктіру – НЗМ сертификатталған мұғалімдері мен жас мұғалімдерін ғылыми-педагогикалық сүйемелдеу бойынша педагогикалық шеберлік орталығы филиалының тренері, мұғалімдердің кәсіби дамуы мен мұғалімнің рефлексивті мәдениетінің негіздері бойынша авторлық бағдарламасын іске асырушы
  • Біліктілікті арттыру
НЗМ АҚ мазмұнын жаңартудың 7 модулі бойынша біліктілікті арттырудың қайта деңгейлі курстары бойынша біліктілікті арттыру:
  • 2013 -2014ж.  - Астанадағы НЗМ ДББҰ желісі бойынша білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың үш деңгейлі курстарынан өту, жаттықтырушы сертификатын алды
  • 2 деңгей, 2014 ж. - НЗМ АҚ және ПӨО курстарында оқып," Кембридж білім беру бағдарламасының МЭСК " педагогикалық өлшемдер орталығының сарапшысы сертификатын алды
Шетелде гранттық ғылыми тағылымдамаларда 1 ай және одан көп
  • Португалияда біліктілікті арттыру және ғылыми тағылымдама, Порто қаласы, Жоғары техникалық университеті (ISEP Instituto Superior de Engenharia do Porto)қазан-қараша 2015 жыл (сертификат)
  • Біліктілікті арттыру және ағылшын тілін оқыту курстарынан өту «Qualitatsmanagement im Bildungswesen» - 72 сағат. Германия, Дюссельдорф қ. Qualitatsmanagement im Bildungswesen - 72 hours. 11.08.2018(сертификат).
ҚР және жақын шетелдерде біліктілікті арттыру және тағылымдамадан өту курстары:
  • 18.03.2019 - 29.03.2019 жж. «Инструменты инновационного преобразования практики преподавания в системе высшего образования» курсы бойынша 72 сағат (сертификат)
  • 2019ж қазан «Обновление содержания коррекционно-педагогической работы в инклюзивных и специальных классах учреждения образования» 42 сағат (сертификат).
  • 2019ж. қыркүйек - академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша мемлекеттік гуманитарлық-технологиялық университетінде біліктілікті арттыру курстары мен ғылыми тағылымдама Мәскеу қаласы (Ресей)
Coursera, EdX, Udacity, FutureLearn платформалар негізінде:
  • 26.11.2016ж "Modern directions in education" ағылшын тілін оқыту туралы курс бойынша 72 сағат. Сертификат (Қостанай, ҚМПИ);
  • 7. 06. 2017ж «SWISS American Academy» ағылшын тілінің онлайн курстарынан өту туралы Сертификат. http//www.saasa.ch. осы ссылка арқылы
  • ҚазХҚжәнеӘТУ базасында ҚР БҒМ-не рұқсат беру бойынша шет тілдік құзыреттілік біліктілігін арттыру курстарынан өткені туралы Сертификат. Абылай хан-1 деңгей, Алматы, 2017 ж
Онлайн біліктілікті арттыру курстары:
  • 2020 ж. – Оқу жетістіктерін бағалау. Критериалды бағалау жүйесі (36 с.) Ы. Алтынсарин ұлттық академиясы БҒМ ҚР (сертификат)
  • 29.08.20- 01.09.2020 жж. ТжКБ ұйымдарындағы Менеджмент (36с.) Ы. Алтынсарин ұлттық академиясы БҒМ ҚР (сертификат)
  • 24.08-01.09.2020жг. Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарындағы менеджмент (36 с.) Ы. Алтынсарин ұлттық академиясы БҒМ ҚР (сертификат)
Кәсіби ұйымдарға мүшелік
  • ҚР БҒМ "Оқулық" мектептерге арналған оқулықтарды сараптау жөніндегі республикалық комиссияның мүшесі
  • ҰМҒТСО АҚ гранттық қаржыландыруға ғылыми жобалардың конкурсы бойынша сараптама бойынша ҚР БҒМ комиссиясының мүшесі
  • "ЖОО үздік оқытушысы" байқауы бойынша ҚР БҒМ жұмыс тобының мүшесі»
  • Облыс педагогтерінің шығармашылық жұмыстарын сараптау және лицензиялау жөніндегі облыстық оқу-әдістемелік кеңесінің мүшесі
  • Педагогтарды аттестаттау бойынша Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасы жанындағы аттестаттау комиссиясының мүшесі
  • Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының қосымша білім беру жүйесіндегі конкурс бойынша қазылар алқасының тұрақты төрағасы
  • Жыл сайын Республикалық педагогикалық олимпиада және "талантты ұстаз-дарынды оқушы" байқауының мүшесі
  • 2012-2018 жылдар аралығында мемлекеттік қызметшілердің біліктілігін арттыру өңірлік орталығының ОӘБ мүшесі.
  • 2012-2014 жылдары "Шекарасыз білім беру" халықаралық жобасының тьюторы Монреаль, Канада
  • 2014 ж-2018жж - ҚМПИ кәсіподақ ұйымының төрағасы.
Атақтары, марапаттар, грамоталар
  • 2007 ж. - ҚР БжҒМ "ҚР Білім беру ісінің құрметті қызметкері" төсбелгісі»
  • 2001- 2020 жж. - ҚР БҒМ, Қостанай облысы әкімдігінің, Қостанай облысы білім басқармасының алғыс хаттары
  • 2011ж. Юбилейная медаль» Қазақстан Республикасының тәуелсіздігіне 20 жыл " Правительства РК
  • 2018 ж. - ҚР БҒМ "ЖОО үздік оқытушысы" грантының иегері»
  • 2018 ж. - "Қазына" білім беру саласындағы меценаттар клубының облыстық байқауының жеңімпазы»
  • 2019 ж. - Ы Алтынсарин медалінің төсбелгісі. ҚР БҒМ
Қызмет көрсету
  • Республикалық ғылыми жобалар туры және оқушылардың пәндік олимпиадаларының мүшесі (Зерде)
  • "Қосымша білім берудің үздік педагогы", "Қосымша білім берудің үздік әдістемелік жүйесі" Қосымша білім беру бойынша облыстық конкурстың төрағасы»
  • 2019 ж.- Ө. Сұлтанғазин атындағы ҚМПУ үздік жас оқытушысы байқауының мүшесі.
  • ЖОО ішіндегі "ЖОО үздік оқытушысы" байқауының мүшесі-2019,2020 жж.
  • 2016-2020 жж. - ОҒҚ бойынша мектеп оқушыларына ғылыми кеңес беру (мамандандырылған мектеп-интернат). Ы. Алтынсарин, №1,2 мектеп-лицейі, 24А бастауыш мектеп-гимназиясы)
ҚР Білім және ғылым министрлігінің Республикалық оқу-әдістемелік кеңесі ұсынған оқу құралдары
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі. 5В010300-«Педагогика және психология» мамандығына арналған оқу құралы. – Қостанай: ҚМПИ баспасы, 2015. -155 б ISBN 978-601-7198-93-0
  • Қазіргі білім беру технологиялары. 5В010300»Педагогика және психология» мамандығына арналған оқу құралы. –Қостанай: ҚМПИ баспасы, 2014. -127 б.
  • Мектептегі инновациялық үдерістер: педагогика мамандықтарының студенттеріне арналған оқу құралы =Инновационные процессы в школе: Учебное пособие для студентов педагогических специальностей =Innovative processes at school: Textbook for students of pedagogical specialties /Б.М.Утегенова.,Т.С.Шумейко.,А.Б.Шалгимбекова.,В.В.Данилова – Қостанай: Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының баспасы, 2016. – 354 б. ISBN 978-601-7839-48-2
  • Профессиональные ориентиры педагога. Әдістемелік құралды құрастырушылар V.V. Bezhina N.A. Solovyeva, B.M. Utegenova  //ҚР РОӘК ОӘБ ұсынған №10хаттама 12.06.2019ж. Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ базасында Президиумының отырыстары "Шет тілдері" мамандықтар тобы бойынша оқу-әдістемелік секциясы кеңесі. – Қостанай: ҚМПУ,2019. -82б
Монографиялар:
  • Воспитание этнотолерантной компетентности у старших школьников. Монографиясы – Утегенова Б., Даумова Б. Изд-во: LAP LAMBERT Academic Publishing GmbH&Co.KG,Heinrich-Boecking-Str.6-8,66121 Saarbruecken, Germany, 2013,157 р  ISBN 978-3-659-22956-5.
  • Педагогика толерантности. Монография/Р.Ч. Бектурганова, Б.Б. Даумова, Б.М. Утегенова, В.А. Цымбалюк. – Костанай,2013,154 б. ISBN978-601-7371-87-6
  • Проблемы развития образования и воспитания: теория и практика. Кітап 3 [Монография]- Мәскеу: басылым «Перо», 2015. -102б.( глава 1.2) ISBN 978-5-906835-50-5
  • Непрерывное образование в высшей школе. [ұжымдық монографиясы].- Мәскеу: «Мемлекеттік гуманитарлық-технологиялық университеті».басылым ГГТУ Орехово-Зуево.-2020. -308 б.
ЖОО-ның Ғылыми кеңесі ұсынған оқу құралдары мен әдістемелік ұсынымдар:
  • Ғылыми - педагогикалық зерттеу әдіснамасы және әдістері: дәріс жинағы. Педагогикалық институт студенттерге арналған оқу құралы. –Қостанай, ҚМПИ. – 2010 -170 б.-ISBN 9965-754-29-2
  • Педагогика тарихы дәрісінен логикалық-құрылыс кесте (педагогикалық институты студенттеріне арналған оқу құралы. – Қостанай: ҚМПИ баспасы, 2012. – 64 б. ISBN 978-2-7105-3853-1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі (5В010300 –«Педагогика және психология» мамандығы студенттеріне арналған оқу құралы) – Қостанай: ҚМПИ баспасы, 2012. -151 б. ISBN 978-601-7198-93-0
  • Формативное оценивание: само и взаимооценивание: Әдісі.көмек құралы педагогтарға арналған /. қатысқ.: Е.А. Онищенко, Б.М. Утегенова – Қостанай, 2014. – 48 б. ISBN 378-601-7305-87-1
  • Қазіргі білім беру технологиялары «Педагогика және психология» мамандығына арналған оқу құралы. – Қостанай: ҚМПИ баспасы, 2014. -127 б. ISBN 978-601-7305-47-5
  • Блум таксономиясына сәйкес оқу мақсаттары/ А.Е. Мурзагалиева, Б. М. Утегенова. Астана: "Назарбаев Зияткерлік мектептері" ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2015.– 58 б. ISBN 978-601-732-05-11-6
  • Ардабаева Б.К., Утегенова Б.М. Рефлексия – мұғалімнің оқыту және оқу тәжірибесін жетілдіру құралы ретінде. // Мұғалімдерге арналған әдістемелік нұсқау – Қостанай, 2015. -35 б. ISBN  978- 601- 7305-47-5
  • Организация воспитательной работы в педагогическом вузе. – Педагогикалық ЖОО-да тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша әдістемелік құрал. – Қостанай: КГПИ, 2015. – 64 б. ) ISBN 978-601-7305-12-7
  • Как развить навыки лидера руководителя //Әдістемелік ұсыныстар. // -Астана: Назарбаев Зияткерлік мектептері " ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы», -2016. –42б.
  • Утегенова Б.М. в соавторстве Онищенко Е.А., Мурзагалиева А.С. и др. Инструменты визуальной коммуникации в профессиональной поддержке педагогов. Тренердің жұмыс тәжірибесінен жинақ-практикум. –Нұр-Сұлтан: ПШО НЗМ АҚ. 2019. -172 б.ISBN 978601328688-4
  • Утегенова Б.М., Шрайманова Б.Ж., Тажигулова Г.О. Кәсіби педагогика. Оқу құралы. – Қостанай:ҚМПУ, 2019№ -122 б. ISBN 978-601 7934 76-7
  • Методическая поддержка организации исследовательской практики педагогов ( сертификатталған педагогтарға көмек ретінде жинақ-практикум)- Нұр-Сұлтан: ПШО НЗМ АҚ.-2019. – 85б ISBN  978-602873475-7
  • Утегенова Б.М. Магистранттармен оқу сабақтарын ұйымдастыруға арналған әдістемелік ұсынымдар «Педагогики и психологии» курсы бойынша «Современные образовательные технологии в  ВУЗе». – Қостанай: ҚМПУ, 2020. – 42 б. (Ғылыми кеңестің көшірмесі қоса беріледі)
Ақпараттық компания базасында нөлдік емес импакт-факторы бар басылымдарда Томсон Рейтер (Veb of  Science. Thomson Reuters):
  • Didactic support to form readiness of the master's degree students for research activity. Journal of Scientific Research and Development, Volume 2, № 4, June 2015, (ISSN: 1115 - 7569 ) Нигерия. p. 38-4214-(14-18)
  • Main ways of improving masters’ quality of the vocational training. International Journal of academic research, Volume 7, № 2,Iss.2, March,2015, (ISSN: 2075-4124) p. 394-398
  • Развитие школьного образования в Тургайской области во второй половине 19 века// Тарихи журнал "Былые годы" Ресей, ISSN 2073-9745. E-ISSN 2310-0028 , 2018 , 576-587б.
Scopus, Pubmed, zbMathScinet, Agris,  Georef, Astrophysical journal деректер базасында:
  • Features of managing the establishment of the masterʼs degree studentʼs competence in the research activity. World Applied Science Journal, 2014, № 30 (2) ISSN 1818-4952 Жарияланған мақалаға сілтеме
  • Organizational Specific of the Process of Development of Senior School Childrenʼs Ethnic Tolerance Cometence. World Applied Science Journal, 2014, № 30 (12), ISSN 1818-4952
  • The Problem of Gender and Sensitive Use of the Language in Kazakhstan: The Case of German, журнал INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS&ENGLSH LITERATURE, september 2016, vol.5,no.5. ISSN 2200-3592 (Print), 2200-3452 (online) (индекс Хирша 3)
  • Experimental work organization for preparing master's degree students for research activities.Журнал IEJME - MATHEMATICS EDUCATION, 2016, vol.11,no.5 ISSN 1359-1371
  • Methodological aid to form readiness of Master's studies undergraduates for research activity. Middle-East journal of Scientific Research 21(1): 226-228, 2014 Ссылка на опубликованную статью 
  • Determination of the level of undergraduates’ willingness to research activities. International Journal of Applied Engineering Research, Volume 10, № 15, 2015год , (ISSN: 0973 - 4562) Индия, p. 35698-35700
  • PSYCH-DAN.2089 Factor Analysis of Suicidal Risk and Protective Mechanisms of Pedagogical Students in Kazakhstan (Факторный анализ суицидального риска и защитные механизмы студентов педагогических вузов Казахстана) Mukhtar Tolegen, East Kazakhstan State University named after S. Amanzholova, Kazakhstan Bibikul Utegenova, Kostanay State Pedagogical University, Kazakhstan Botagoz Baymuhambetova, Kostanay State Pedagogical University, Kazakhstan и др.) процентиль 2
Комитет тізбесіне енгізілген басылымдарда
  • Категориально-терминологический аппарат проблемы формирования готовности магистрантов к исследовательской деятельности.-Ғылыми-әдістемелік журнал «Педагогика и психология». Абай атындағы ҚАЗҰПУ педагогикалық ғылымдар сериясы. 2015.№1 (22). –67-72б. - ISSN 1728-5496
  • Педагогическая деятельность как основа формирования профессиональной компетентности. -  Ғылыми журнал хабаршысы ЕАГИ № 1 (98), 2015 –  147 -153б. - ISSN 1999-4214
  • Ценностные ориентации студентов в контексте подготовки будущих учителей. - ПМУ хабаршысы. С. Торайғырова: педагогикалық серисы (13.00.00 Педагогика ғылымдары); 2015 - №1.-240-247 б.
  • Обеспечение качества магистерской подготовки в системе непрерывного образования. Қазақстанның ғылымы мен өмірі./Межд.ғылыми журналы.2015,№1 (28)–206-211б.ISSN 2073-333Х
  • Дифференциация обучения как стратегия личностно-ориентированного образования в современной школе. – «ЕАГИ хабаршысы ғылыми журналы» №2,2016.-116-120 б.
  • К вопросу об использовании рефлексивных технологий в учебном процессе вуза.-ПМУ хабаршысы. С. Торайғырова: педагогикалық сериясы (13.00.00 Педагогика ғылымдары); 2016. - № 3.
  • «Методология и методика педагогических исследований» курстың сипаттамасы Қазақстан Педагогика ғылымдары академиясының Жаршысы № 6 (қараша-желтоқсан), 2014 – 43-50б ISSN 2070-40
  • Рефлексивная культура учителя: сущность и перспективы развития. /Қазақстанның ғылымы мен өмірі – Наука и жизнь Казахстана. Science and life of Kazakhstan. №3 (38). 2016/ 21-24 c. ISSN 2073-333
  • Утегенова Б.М., Баймухамбетова Б.Ш. Институциональная перезагрузка системы профессиональной подготовки будущих педагогов-психологов. // ККСОН "ғылым және өмір" халықаралық ғылыми журналы».- 2020.- №5/2.- 294-299б.
Қазақстан Республикасының басқа ғылыми басылымдарында 
  • Научно-педагогическое сопровождение инновационных процессов в школе для одаренных детей. //ж. «Дарынды бала», 2013. -№ 4..- 17-22б
  • Учитель – ключевой субъект модернизации казахстанского образования. Куәлік 15.10.2014 ж. "Коллеги" қазақстандық интернет-журналының сайтында электрондық адрес: collgy.usoz.ru
  • Коучинг как форма профессионального развития и поддержки педагогов Куәлік 15.10.2014 ж. "Коллеги" қазақстандық интернет-журналының сайтында электрондық адрес: collgy.usoz.ru
  • Бала тәрбиелеудегі халықтық педаггогиканың ролі. –Костанай: ҚМПИ Жаршысы, 2015. - №2. –С. 95-104 ISSN 2310- 3353
  • Организация педагогической работы с одаренными детьми. – Костанай: ҚМПИ Жаршысы, 2016. - №2. – 70-74б ISSN 2310- 3353
  • Бірінші курс студентерінің оқуға бейімделуду педагогикалық-психологиялық қолдау көрсету жолдары. – Костанай: ҚМПИ Жаршысы, 2016. - №3. – С. 95-104 ISSN 2310- 3353
Басқа елдердің ғылыми басылымдарында:
  • Формирование ценностных отношений в поликультурной образовательной среде педвуза// Ғылыми мақалалар жинағы «Проблемы педагогической теории и практики»-Санкт-Петербург, Балтиялық педагогикалық академиясы, 2012. –183-186б.
  • Роль инновационного проекта в реализации компетентностного подхода в системе образования Республики Казахстан.// Ғылыми-әдістемелік журнал «Современная высшая школа:  инновационный аспект». – Челябі (Ресей) -2012. №1. – 150-155 б. ISSN 2071-962
  • Методологические основы формирования готовности магистрантов к исследовательской деятельности. Қазіргі жоғары мектеп инновациялық аспект, ғылыми-әдістемелік журнал – Челябі қ.-2012.№2 – 43-46 4.Технологические составляющие рефлексивной культуры учителя// Гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері. Szombathely, 2016 ж. (ISBN 978-615-5251-73-3).
Алыс және жақын шет елдердің конференцияларында
  • Осмысление идей А.С.Макаренко о формировании педагогического мастерства будущих учителей в условиях педагогического вуза./ Воспитание человека –дело счастливое и посильное, // А. С. Макаренконың 125 жылдығына арналған халықаралық әлеуметтік-педагогикалық оқулардың материалдары. Мәскеу қ, 22 наурыз 2013 ж.
  • Professional masters training in the system of multilevel education in Kazakhstan. Science, Technology and Higher Education {Text}: materials of the III international research and practice conference, Vol. II, Westwood, October 16th, 2013/ publishing office Accent Graphics communications- Westwood, Canada, 2013.- 151-156p. ISBN 978-1-77192-013-1
  • Aхiological approach in thedevelopment of creative potential of futureteacher// Seattle-2013:4th International Academis Research Conference on Business,Education, Nature and Technology. Part 4: Kazakhstan. November 4-5, 2013, Seattle, WA, USA ( ISBN 978-0-9856672-6-9) -425-428 с.
  • Социальное партнерство вуза и образовательных организаций на примере Костанайского государственного педагогического института.// Материалдар ІХ Халықаралық ғылыми практикалық конференция "ХХІ ғасырға Білім және ғылым - 2013»-Том 7. Педагогика ғылымдары. – София, Болгария, «Бял ГРАД-БГ» ООД.-2013.- 31-35б ISBN 201-5448-02-0
  • Межвузовское взаимодействие в условиях глобализации//13.00.00 Педагогика ғылымдары: Эл. журналы ЦИТИСЭ № 1(1),  Мәскеу, 2015. ЭЛ № ФС 77 - 59069 / ISSN 2409-7616
  • Процессный подход как методологическая основа инновационной деятельности / ХІІ Халықаралық ғылыми конференция материалдары Strategiczne pytania swiatowej nauki-2016. Volume 5  Pedagogiczne nauki. – Przemysi, Poland. 07—15 ақпан 2016. -23-26 б.
  • Использование техник рефлексии на учебном занятии. //Materials of the international scientific-practical conference «Integration of the scientific community to the global challenges of our time” March 23-25 , Sharm el-Sheikh (Arab Republic of Egypt) ISBN 978-601-267-055-4
  • Обучение рефлексии как способу формирования и развития педагогического мышления учителя.// Materials of the ХІІ international scientific and practical conference Modern scientific  potential -2016. February 28 – March 7, 2016 Volume 9 Pedagogical sciences. Sheffield. Science and education LTD-88 c. ISBN 978-966-8736-05-6
  • К вопросу о формировании рефлексивной компетентности учителя. // ХІІ Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары «Veda a technologie: Krok do Budoucnosti - 2016». -Чехия, Прага, 22-28 аұпан 2016 ж.Dil 7 Pedagogika
  • Профессиональное развитие педагогов как ориентир модернизации образования Республики Казахстан. Академик В. В. Краевскийдің туғанына 90 жыл толуына арналған Халықаралық ғылыми - теориялық конференцияның ғылыми еңбектер жинағы «Методология педагогики в контексте современного научного знания» -М.: ФГБНУ «Институт стратегии развития образования РАО», 2016. 382 б. (334-342 б.) ISBN 978-5-905736-27-8
  • Формирование рефлексивной культуры учителя как педагогическая проблема.//Materials of the international scientific-practical conference: "Prospects for the Development of Modern Science" – Jerusalem, Israel: Regional Academy ofManagement, 2016. – 535 p. ISBN 978-601-267-398-2
  • Развитие лидерских качеств у учителей в процессе профессиональной деятельности.//"The Europe and the Turkic World: Science, Engineering and Technology": materials of the international scientific-practical conference. – Side, Turkey: Regional Academy of Management, 2016. – 589 p.ISBN 978-601-267-399-9
  • Инновационный менеджмент как основа повышения качества образовательного процесса в современной школе. / Globus ғылыми журналының ҮІІ халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары бойынша жарияланымдар жинағы «Психология и педагогика: актуальные вопросы» - Санкт-Петербург: Научный журнал Globus,2016.-92 (52-57б)
  • Инновационные образовательные технологии в подготовке специалистов в области образования// Утегенова Б.М. XVII Халықаралық ғылыми-шығармашылық форум "ғылыми мектептер: ХХІ ғасырдың ғылымы мен мәдениетіндегі жастар" Челябі қ, Челябі мәдениет университеті, 2018. -245-251 б. (0,5 п.л.)
  • Ценностный аспект индивидуальной стратегии становления педагога// Утегенова Б.М. ХІ МНПК МГПУ ашық білім беру кеңістігіндегі тьюторлық материалдар,2018. -103-108б. (0,5 п.л.)
  • Диалоговые методы обучения в трехъязычной образовательной среде школы.// ХҒПК II Халықаралық білім беру сессиясы «Высшая школа педагогики: Учитель,Воспитатель, Наставник»  -2019 :Орехово-Зуево, 2019.
Қазақстан Республикасы аумағындағы конференцияларда, симпозиумдарда семинарларда:
  • Научно – педагогическое сопровождение интеграционных процессов в повышении качества  образования. // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары «Интеграционные процессы в образовании: проблемы и перспективы». –Қостанай: ҚМПИ, 27 қантар 2012 ж.
  • Этнотолерантность как основополагающий принцип межкультурного диалога. // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдарының жинағы «Один народ –одна страна- одна судьба». – Қостанай: Қостанай облысының білім басқармасы, ҚМПИ. – 2013- 26-29 б.
  • Ценностная  сфера как основа личностного становления будущих педагогов.// Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары «Среда социализации и профессионального становления студенческой молодежи в условиях модернизации казахстанского образования» - Қостанай, ҚМПИ, 2013.-343-347б
  • Опыт научного сопровождения школ инновационного типа развития.// "Үздіксіз білім беру жүйесіндегі дарынды балаларды әлеуметтік-педагогикалық және психологиялық қолдау" ХҒПК материалдары-Арқалық, АрПИ, 2013.
  • «Проблемы и перспективы социального партнерства Костанайского государственного педагогического института с образовательными учреждениями Костанайской области». ЖОО-ның Педагогикалық әзірлемелерді лицензиялау жөніндегі облыстық сараптамалық кеңеспен өзара іс-қимылы.- Аймақтық дөңгелек үстел материалдары – Қостанай: ҚМПИ. 2013.- 71 б. (27-31)
  • Образовательный консалтинг в профессиональном развитии педагогов.// Халықаралық ғылыми-практикалық конференцияның баяндамалар жинағы «Образование: исследование и устойчивое развитие» Назарбаев Зияткерлік мектептері ДББҰ, ІІ форум,«Образовательная политика, практика и исследования»22-23 қазан 2015, Астана қ. – 797-801б
  • Новые подходы в обучении и преподавании .// Аймақтық ғылыми-практикалық орталықтың материалдары «Қостанай дарыны» 31 қаңтар 2014ж (сертификат)
  • «Қазіргі білім беру технологиялары» көптілді топта курс бойынша сабақ беру тәжірибесі // Аймақтық дөңгелек үстел материалдары «Полиязычное образование как главное условие интеграции в мировое образовательное пространство». – Қостанай: ҚМПИ, 2015.. 17-20б.
  • Воспитательный потенциал ценностно-смысловых компетенций современной молодежи. // Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары «Воспитательная работа в современном вузе», Қостанай мемлекеттік педагогикалық институтының 75 жылдығына арналған. - Қостанай: ҚМПИ. 23 қазан 291-295б. ISSN 978-601-7305-78-9
  • Жаңа форматтағы мұғалімді дайындау. // Ғылыми-практикалық конференция бағдарламасы «Учитель ХХІ века; проблемы и тенденции развития образования»- Костанай; Қостанай облысы білім басқармасының "Қостанай дарыны"РҒПО, 2014
  • Методологические основы исследовательской культуры педагога // Утегенова Б.М. РҒПК мақалалар жинағы "Исследование практики" ЦПМ біріктірілген. 2018. – ISBN 978-601-7934-20-01 Қостанай, 2018ж. (0,4 п.л.)
  • Научно-образовательный консалтинг как форма инновационного развития педагогов // Утегенова Б.М. МҒПК материалдары Алтынсарин оқулары «Современное образование - ключевой фактор успеха духовной модернизации общества» Қостанай, ҚМПУ, 2018. – 87-96 isbn 978-601-7108-01-4 (0,8 п.л).
  • К вопросу о необходимости изменений в образовательной практике педвуза// Утегенова Б.М. «Адами капиталды дамыту  контекстіндегі  білімнің  рөлі» // РҒПК материалдары Қостанай, КПМУ, 2018 (0,5 п.л.)
  • Студенттердің көшбасшылық қасиеттерін қалыптастыруға  педагогикалық қолдау көрсету жолдары//Утегенова Б.М. ХҒПК материалдары Рухани жаңғыру Қостанай қоғамы, Қостанай облысы әкімдігінің ішкі саясат басқармасы, 2018 (0,4 п.л.)
  • Непрерывность как стратегия современного профессионального образования при взаимодействии науки, образования и школы// Утегенова Б.М. Халықаралық форум материалдары «Актуальные проблемы и перспективы стратегического партнерства в сфере высшего образования: совместные образовательные программы» Қостанай КМПУ,2018. (0,5 п.л.)
  • Ценностный смысл непрерывности в образовательной практике взаимодействия «Педвуз -школа»// Утегенова Б.М. МНПК материалдары «Непрерывное образование в интересах устойчивого развития» (ІІ кезең) Ы.Алтынсарин ұлттық білім академиясымен бірлесіп, Астана,2018. (0,7 п.л.)
  • Педагогические смыслы инновационных преобразований в современной образовательной практике// Утегенова Б.М. РҒПК материалдар жинағы «Казахстан в мировом сообществе цивилизаций» Қостанай: ҚМПУ,2018. 21 желтоқсан – 5б. (0,5 п.л.)
  • Основные приемы рефлексивного слушания на занятиях по педагогике.//МНПК, Алтынсарин оқулары «Проблемы и новые ориентиры интеграции педагогического вуза и школы в совершенствовании качества образования»- Қостанай,ҚМПУ, 2019. – 158-164б.
  • Педагогические возможности развития исследовательских навыков студентов. - Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың қазіргі мәселелері: Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары – Нұр-Сұлтан: Еуразия гуманитарлық институты, 2019. – 370 б. //
  • Векторы развития исследовательских качеств педагога. // Өңірлік ҒЗК ПШО филиалымен бірлесіп.- Қостанай: ПШО және ҚМПУ,2019. – 41-46
Ұлттық жобалар
  • ҚР БҒМ гранты коммерцияландыруға арналған ғылыми жоба "Ғылыми-білім беру IT-консалтинг курстан кейінгі кезеңде мұғалімдердің рефлексивті мәдениетін дамытуды сүйемелдеудің инновациялық нысаны ретінде "(тіркеу нөмірі 0369-18гк)" ҚР БҒМ ұйымдастырған Ғылым және Жеңіс қоры 18 млн теңге конкурсында (объективті жағдайлар бойынша жоба іске асырылмайды) - жоба жетекшісі
  • ҚР БҒМ "курстан кейінгі кезеңдегі педагогтердің рефлексивті мәдениетінің негіздері" гранттық жобасы (ҰМҒТСО АҚ аяқталып, есеп берілді) –жоба жетекшісі
  • 2020 жылы "кәсіптік-техникалық білім беру жүйесінде аралас оқытуды фасилитациялау" жобасын ҚР БҒМ гранттық қаржыландыруға ҰМҒТСО-ға өтінім (жоба жетекшісі.