Skip to content

Педагогика, психология және арнайы білім беру кафедрасы

Соц.сети
Каратаева Татьяна Олеговна
Қауымдастырылған профессор Лауазымы
PhD докторы Ғылыми дәрежесі
Білім
  • 2003-2008 жж. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты – психолог, психология пәнінің оқытушысы.
  • 2011-2013 жж. «Тұран-Астана» университеті – «Педагогика және психология» мамандығы бойынша педагогика ғылымдарының магистрі.
  • 2013-2016 жж. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті – докторантурада оқу.
  • 2023 ж. 6D010200 – Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесін алу үшін докторлық диссертациясын қорғады.
Оқытылатын пәндер
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
  • Тәрбиелік жұмыстың теориясы мен әдістемесі
  • Жалпы психология
  • Арт-терапия
  • Білім берудегі психология және өзара әрекет пен коммуникация тұжырымдамалары
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг технологиясы
Жұмыс тәжірибесі
  • 2008-2023 жж. Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институтының аға оқытушысы.
  • 2023-2025 жж. Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық университетінде «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының жетекшісі.
  • 2025 ж. – қазіргі уақытқа дейін Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университетінің педагогика, психология және арнайы білім беру кафедрасының қауымдастырылған профессор.
Кәсіби біліктілікті арттыру туралы куәліктер/сертификаттар
  • 2020 ж. Педагогикалық кадрлар даярлайтын жоғары оқу орындарының профессорлық-оқытушылық құрамының біліктілігін арттыру курстары, білім мазмұнын жаңарту аясында, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ (80 академиялық сағат, Қостанай қ.).
  • 2024 ж. «Scientific research as a tool for self-production: methods and techniques» («Өзін-өзі дамыту құралы ретінде ғылыми зерттеу: әдістер мен тәсілдер») тақырыбындағы біліктілікті арттыру курстары (72 академиялық сағат, Сербия).
  • 2024 ж. «Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттермен жұмыс істеу технологиялары» тақырыбындағы біліктілікті арттыру курстары (72 сағат, Оңтүстік-Орал мемлекеттік университеті, Ресей, Челябі қ.).
  • 2024 ж. «Инклюзивті білім беру моделі» тақырыбындағы біліктілікті арттыру курстары (72 сағат, Грекияның Афина ұлттық Каподистр университеті, Афина қ., МНВО).
  • Педагогикалық білім беру моделін енгізу және оның мазмұнын жетілдіру бойынша біліктілікті арттыру (Хяме қолданбалы ғылымдар университеті, Финляндия, 160 сағат).
Марапаттар мен сыйлықтар
  • 2024 ж. Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігінің Алғыс хаты.
  • 2025 ж. Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігінің Құрмет грамотасы.
Қызмет көрсету саласындағы іс-әрекет
  • Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігінің Жоғары білімді дамыту ұлттық орталығының Білім беру бағдарламалары тізілімінің ұлттық сарапшысы.
Монографиялар
  • Болашақ мұғалімді бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік-шығармашылық әлеуетін дамытуға дайындаудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Монография. – Арқалық, 2025. – 97 б.
Оқу құралдары
  • Каратаева Т.О., Хан Н.Н. «Бастауыш сынып оқушысының зияткерлік-шығармашылық әлеуетін дамытудың интерактивті әдістерін практикалық қолдану». Оқу-әдістемелік құрал. – Арқалық: АрқМПИ РБК, 2022.
  • Каратаева Т.О., Хан Н.Н., Жұмабаева А.Е. Интерактивті әдістер бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік-шығармашылық әлеуетін дамыту құралы ретінде. Оқу-әдістемелік құрал. – Арқалық, 2025. – 88 б.
  • Пережогин Ю.В., Курлов С.И. Геоботаникадан зертханалық практикум. – Қостанай, 2013. – 160 б.
Жарияланымдар
  • Каратаева Т.О., Хан Н.Н. Метатану дағдылары – бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік-шығармашылық әлеуетін дамытудың негізі ретінде. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. «Педагогикалық ғылымдар» сериясы. №4(80), 2023, 326–337 бб. DOI: 10.51889/2959-5762.2023.80.4.031.
  • Каратаева Т.О., Калимжанова Р.Л., Баженова Э.Д., Мнайдарова С.С. Бастауыш сынып оқушыларының метатану белсенділігін дамытуға болашақ мұғалімдерді даярлау. Ахмет Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ көпсалалы ғылыми журналы «3i: intellect, idea, innovation». №1, 2024 ж. DOI: 10.52269/22266070_2024_1_137.
  • Yussupova G., Mustafina R., Karataeva T. Using project activities to prepare future teachers for self-education / Болашақ мұғалімдерді өзін-өзі білім алуға дайындауда жобалық қызметті пайдалану. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. «Педагогика ғылымдары» сериясы. №2(82), 2024 ж. DOI: 10.51889/2959-5762.2024.82.2.022.
  • Каратаева Т.О., Аспанова Г.Р., Хан Н.Н., Шалгимбеков А.Б. Мұғалімнің жеке брендин дамытудың құралы ретінде блогинг. Ахмет Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ көпсалалы ғылыми журналы “3i: intellect, idea, innovation”. №3, 2024 ж. DOI: 10.52269/22266070_2024_3_179.
  • Каратаева Т.О., Калимжанова Р.Л., Аспанова Г.Р. Болашақ мұғалімдердің оқу қақтығыстарын басқару дағдыларын бейне-кейс арқылы дамыту. Торайғыров университетінің хабаршысы. Педагогикалық серия. №4, 2024 ж. DOI: 10.48081/ITBK2838.
  • Аспанова Г.Р., Каратаева Т.О., Байжекина Ш.С. Өзін-өзі бағалау – мұғалімнің жеке брендінің негізгі компоненті ретінде. Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының ғылыми-педагогикалық журналы. №4(111), 2024 ж. DOI: 10.59941/2960-0642-2024-4-225-234.
  • Каратаева Т.О., Аспанова Г., Баженова Э. ChatGPT интеграциясымен аралас оқыту жағдайында мұғалімнің ментор ретіндегі рөлі. ҚазҰУ хабаршысы. Педагогикалық серия. 81(4), 97–108 бб. (2024). DOI: 10.26577/JES2024v81.i4.9.
  • Каратаева Т.О., Аспанова Г.Р., Баженова Э.Д. Болашақ мұғалімдерге арналған микротитинг жобасы: тәжірибелік имплементация нәтижелері. Торайғыров университетінің хабаршысы. Педагогикалық серия. №1, 2025 ж. DOI: 10.48081/KDAP3681.
  • Смаилова Д.Е., Хан Н.Н., Аспанова Г.Р., Каратаева Т.О. Медиабілім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларының медиасауаттылығын қалыптастыру. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. «Педагогика ғылымдары» сериясы. №1(85), 2025 ж. DOI: 10.51889/2959-5762.2025.85.1.031.
  • Каратаева Т.О., Аспанова Г.Р., Шалгимбекова К.С., Аяпбергенова Г.С. Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің жеке брендин қалыптастыру бойынша үйірме жұмысы. Ахмет Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ көпсалалы ғылыми журналы “3i: intellect, idea, innovation”. №1, 2025 ж. DOI: 10.52269/22266070_2025_1_264.
  • Ulzhamal Konakbayeva, Perizat Baltasheva, Bakyt Kuanysheva, Indira Dauletova, Galiya Kydyrbayeva, Tatyana Karataeva. Artificial Intelligence in Microteaching Lesson Study: Enhancing Pre-Service Teachers’ Confidence and Instructional Quality. Educational Process: International Journal. Article Number: e2025127 | Published Online: April 2025 | DOI: 10.22521/edupij.2025.15.127.
  • Баженова Э.Д., Каратаева Т.О., Усенова А.К. Ғылыми креативтілікті зерттеу әдісі арқылы дамыту. Абылай хан атындағы ҚазХҚжӘТУ хабаршысы. «Педагогикалық ғылымдар» сериясы. №3(78), 2025 ж., 375–390 бб. DOI: 10.48371/PEDS.2025.78.3.023.
  • Каратаева Т.О., Хан Н.Н. Бастауыш сынып оқушыларының зияткерлік-шығармашылық әлеуетін дамытуға мұғалімнің даярлығының құрылымы (білім мазмұнын жаңарту жағдайында). Л.Н. Гумилев атындағы ЕҰУ хабаршысы. «Педагогика. Психология. Социология» сериясы. №2(139), 2022. DOI: https://doi.org/10.32523/2616-6895-2022-14-4-204-215.