Калимжанова Роза Лаиковна
Кафедра меңгерушісінің м. а. Лауазымы
PhD Докторы Ғылыми дәрежесі
М.а. қауымдастырылған профессор Ғылыми атағы
Білім
- 1987-1992 жж. Қазақ мемлекеттік университетінің орыс тілі мен әдебиеті пәнінің маманы. Әл-Фараби.
- 2012-2014 жж. Қостанай мемлекеттік университетінде 6М010300 – Педагогика және психология мамандығы бойынша магистратура. А.Байтұрсынов.
- 2015-2018 жж. Еуразия ұлттық университетінің 6D012300 – Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығы бойынша PhD докторантурасы. Л.Н. Гумилев.
Оқытылатын пәндер
- Білім берудегі әлеуметтік психология
- Педагогика
- Жеке тұлғаны әлеуметтендіру педагогикасы мен психологиясы (магистратура)
- Басқару психологиясы (магистратура)
Жұмыс тәжірибесі
- Қостанай облысы Жітіқара қаласының № 10 орта мектебінің орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі.
- Қостанай облысы Жітіқара қаласының № 10 орта мектебінің тәрбие жұмысы бойынша мектеп директорының орынбасары.
- Қостанай облысы Меңдіқара аудандық білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің гуманитарлық пәндер бойынша әдіскері.
- Қостанай облысы Денисов аудандық білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің меңгерушісі.
- Қостанай педагогикалық колледжі директорының ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары.
- Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтының Педагогика және психология кафедрасының оқытушысы.
- Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтының ақпараттық-кітапханалық кешенінің директоры.
- Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық мемлекеттік педагогикалық институтының Педагогика және психология кафедрасының меңгерушісі.
- «Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты" КЕАҚ 6В01101- Педагогика және психология білім беру бағдарламасының жетекшісі.
- «Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай Өңірлік университеті» КЕАҚ Педагогика, психология және арнайы білім беру кафедрасының меңгерушісі.
Кәсіби біліктілікті арттыру туралы куәліктер/сертификаттар
- 2019 ж. "Қазақстан Республикасының орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде педагог кадрларды даярлауды жүзеге асыратын ЖОО ПОҚ біліктілігін арттырудың білім беру бағдарламасы" (80 академиялық сағат көлемінде, "НЗМ"ДББҰ ПШО).
- 2020 ж. "Жоғары білім берудегі қашықтықтан білім беру технологиялары" ЖОО оқытушыларының біліктілігін арттыру курстары, Нұр-сұлтан Қ.
- 2021 ж. «Академиялық көшбасшылық бағдарламасы» (Нархоз университеті, КазГЮУ) тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстары.
- 2021 ж. Назарбаев Университетінің "Білім берудегі көшбасшылық"тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстары.
- 2021 ж. Назарбаев Университетінің "академиялық жазу" тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстары.
- 2021 ж. «Педагогикалық моделін іске асыру. білім беру және оның мазмұнын күшейту», ҚР ҰӘМ, Хяме университеті (НАМК), 72 сағат, 15 желтоқсан 2023 ж. (Финляндия).
- 2023 ж. «Moodle-де қашықтықтан курсты құру негіздері» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстары (72 сағат, Қостанай қ., А. Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ (Қазақстан)).
- 2023 ж. Қолданбалы ғылымдар университеті (Финляндия) Хяме үйлестіретін «Педагогикалық білім беру моделін іске асыру және оның мазмұнын күшейту» жобасы шеңберінде жоғары білімнің білім беру бағдарламаларын масштабтау бойынша жаттықтырушылар курстары, 72 сағат, 15 желтоқсан 2023 ж.
- 2023 ж. «ЖОО оқытушыларының Soft skills: тиімді әмбебап дағдыларды дамыту» біліктілікті арттыру бағдарламасы, А. Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ (Қазақстан)/ Тренчин университеті. А. Дубчика (Словакия), 01.11.2023-23.11.2023 ж., 72 сағ.
- 2024 ж. Біліктілікті арттыру курстары «Жоғары оқу орындарының сапасын ішкі қамтамасыз ету жүйесін «таза парақтан» Жаңа реттеу саясаты контекстінде баптау» тақырыбы бойынша (96 сағат, Астана қ., жоғары білім берудегі қазақ зерттеу институты).
- 2024 ж. «Білім беру қатынастарының негізгі қатысушыларының өзара әрекеттесу жүйесіндегі жеке әлеуетті дамыту: білім беру ұйымдарының педагогикалық командаларын оқытудың әдістемесі мен технологиясы» тақырыбы бойынша МГПУ біліктілігін арттыру курстары (144 сағат, Ресей, Мәскеу қ.).
- 2024 ж. «Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылармен оқытушының жұмыс технологиялары» тақырыбы бойынша біліктілікті арттыру курстары (72 сағат, ЮУГУ, Ресей, Челябинск қ.).
- 2024 ж. Біліктілікті арттыру курстары: «Инклюзивті білім беру моделі» (72 сағат, Мнво, Афина Ұлттық Каподистриан университеті, Греция, Афина қ.).
Марапаттар мен сыйлықтар
- 2021 ж. ҚР Жоғары білім беруді дамытуға қосқан үлесі үшін Арқалық қаласы әкімінің Құрмет грамотасы.
- 2021 ж. 2019-2020 оқу жылында жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларына сараптама жүргізу шеңберінде жауапкершілік пен кәсібилік үшін білім беру бағдарламаларының сарапшысы ретінде ҚР БҒМ Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығының алғыс хаты.
- 2022 ж. «Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институтының» КЕАҚ 50 жылдық мерейтойына арналған төсбелгі (ЖОО-ның дамуына қосқан үлесі үшін).
- 2023 ж. Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің «Ғылымды дамытуға сiңiрген еңбегi үшiн» төсбелгісі.
- 2024 ж. Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім Министрлігінің құрмет грамотасы.
Қызмет көрсету саласындағы қызметі
- 8D011-Педагогика және психология, 8D018 – Л. Н. Гумилева атындағы Еуразия ұлттық университетінің Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау бағыты бойынша диссертациялық кеңестің уақытша мүшесі.
- Абай атындағы ҚазҰПУ инклюзивті білім беру ресурстық орталығының базасында Инклюзивті білім берудің виртуалды зертханасының мүшесі.
- РУМС ОӘБ мүшесі, Абай атындағы ҚазҰПУ базасында РУМС «педагогикалық ғылымдар» білім беру саласындағы ОӘБ-ЖББ жобасы командасының жетекшісі.
- ҚР ҰӘМ жоғары білім беруді дамыту ұлттық орталығының білім беру бағдарламалары тізілімінің ұлттық сарапшысы.
- Магистратураға түсу үшін тест тапсырмаларын сараптау бойынша ҚР Ұлттық тестілеу орталығының сарапшысы.
Монографиялар
- «Сөйлеу мәдениеті және АКТ мәдениеті (синхронды тәсіл)» - «Эверест» баспасы, Алматы қ., 2024 ж. - 244 б.
Оқу құралдары
- «Болашақ педагог студенттерінің сөйлеу мәдениеті және ақпараттық-коммуникациялық-технологиялық мәдениеті» - оқу-әдістемелік құрал, Арқалық қ. – 2019 ж. - 133 б.
- «Ғылыми білім трансферті» - оқу құралы, Арқалық қ., 2020 ж. - 162 б.
Жарияланымдар
- «Жаһандану дәуіріндегі білім беру жүйесі: оның процестері мен тенденцияларын басқару қажеттілігі». – «Жастар және жастар саясаты: жаңа мағыналар мен тәжірибелер. Демография» Сериясы. Әлеуметтану. Экономика». - Мәскеу. – 2019. - 5 Том, № 1. – С. 152-164.
- «Педагогикалық қызмет контексіндегі жоғары мектеп оқытушысының кәсіби денсаулығы» - Көкшетау университетінің хабаршысы. Ш. Уәлиханова. «Педагогикалық ғылымдар» сериясы. - Көкшетау. – № 1. – 2021. – 104-110б.
- «Inclusion: өмірлік қиын жағдайға тап болған нормотиптік балаларды әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық қолдау» білім беру жүйесіндегі білім беруді дамытудың тәжірибесі мен болашағы: Ресей Мемлекеттік әлеуметтік университетінің 30 жылдығына арналған халықаралық қатысумен Бүкілресейлік XXIV әлеуметтік-педагогикалық оқулардың материалдары, 26 наурыз 2021 ж [электронды. данн.]- Мәскеу: АНИСУ, 2021. - Б. 48-55
- «Проблема школьного буллинга – мировая проблема «Новые горизонты обучения и воспитания в мировом образовательном пространстве»: сборник материалов Международной научно-практической конференции, посвященной 70-летию академика А.К. Кусаинова, Алматы: КазНУ им. Аль-Фараби. – 5 июня. Культура поведения и этикет обучающихся в условиях цифровизации обученияя, 2021. – С. 228-232.
- «Жоғары оқу орындары студенттерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық шарттары» - Абай атындағы ҚазҰПУ «Педагогика және психология» ғылыми-әдістемелік журналы. - Алматы. № 1(46). – 2021.– 148-153 Б. (бірлесіп жазған: Калимжанова Р. Л., Исмагулова А. Е., Ракишева Г. М., Калымова А. К.).
- «Оқуды цифрландыру жағдайындағы білім алушылардың мінез-құлық мәдениеті және этикеті» цифрлық трансформация жағдайындағы тәрбиені дамыту халықаралық конференция материалдарының жинағы: XI әлеуметтік-педагогикалық Калабалин оқулары, Мәскеу, 26 қаңтар 2022 ж. / ред. Л. в. Мардахаева. [Электронды. данн.]- М.: Перспектива, 2022. 56-62б.
- «Қазіргі білім беру жағдайында болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың ғылыми-педагогикалық негіздері» - Қазақстан Республикасы Ұлттық Ғылым академиясының хабаршысы. – № 1(395). – 2022.– 134-139 ББ.
- Абдиркенова A.К., Калимжанова Р.Л., Смаглий Т.И, Шалгимбеков А.Б. Білім алу үдерісіндегі медиаресурстардың ересектердің когнитивті сферасына әсер //3i: intellect, idea, innovation - интеллект, идея, инновация» көпсалалы ғылыми журналы – Костанай, № 4 2023 – 110–122 б.
- «Педагогикалық теория мен практикадағы гендерлік сәйкестік пен теңдік мәселесі» - 3i: intellect, idea, innovation - интеллект, идея, инновация» көпсалалы ғылыми журналы, – Костанай, - № 1, 2024. – 68-75 б. (бірлескен авторлар: Агабекова Ж.А., Калкеева К.Р., Касаболат А.Ж., Калимжанова Р.Л.).
- «Болашақ мұғалімді бастауыш сынып оқушыларының метатанымдық белсенділігін дамытуға дайындау» – «3i: intellect, idea, innovation-интеллект, идея, инновация» көпсалалы ғылыми журналы, педагогикалық ғылымдар сериясы. - № 1, 2024. – 137-148 б. (бірлескен авторлар: Т. О. Қаратаева, Р. Л. Калимжанова, Э. Д. Баженова, С. С. Мнайдарова).
- «Коллаборативті цифрлы білім беру ортасында болашақ педагогтердің цифрлы құзыреттіліктерін қалыптастыру әдістемесі: «3i: intellect, idea, innovation-интеллект, идея, инновация» көпсалалы ғылыми журналы, педагогикалық ғылымдар сериясы. - № 2, 2024. – С. 100-112 (бірлескен авторлар: Калимжанова Р.Л., Бузаубакова К.Ж., Елубаева М.С., Кудабаева П.А.).
- «Психолингвистикалық маркермектептік ортадағы кибербуллигтің көріністері: эмпирикалық зерттеу нәтижелері» - «3i: intellect, idea, innovation – интеллект, идея, инновация» көпсалалы ғылыми журналы, бірқатар педагогикалық ғылымдар. - № 3, 2024. – 245-257 б. (бірлескен авторлар: Ракишева г. м., Сабитова Д. с., Жантемирова М. Б., Калимжанова Р. Л.).
- «Innovative teaching technologies in higher education: efficiency and student motivation». - Журнал Scopus «Cogent Education», 11(1). Volume 11, 2024 - Issue 1:Publisher: Taylor & FrancisE-ISSN: 2331-186XScopus Q2 (Education)Percentile: 53, CiteScore: 2.3Web of Science: ESCI - Emerging Sources Citation IndexImpact Factor (IF): 1.5 https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2331186X.2024.2425205?src=exp-la DOI:https://doi.org/10.1080/2331186X.2024.2425205.