Студенттер мен магистранттардың қарамағында арнайы жабдықталған кабинеттер мен зертханалар бар.
- Ы. Алтынсарин атындағы педагогика бойынша әдістемелік кабинет және үш мың данадан астам оқу және ғылыми-әдістемелік әдебиеттер мен ғылыми мерзімді басылымдардың кітап қорымен заманауи арнайы әдебиеттерді қамтитын психологиядағы компьютерлік-әдістемелік зерттеу кабинеті.
- Компьютерлік психологиялық-педагогикалық диагностика зертханасында қажетті ғылыми-практикалық дағдыларды, компьютерлік диагностикалық бағдарламаларды қалыптастыруға ықпал ететін арнайы жабдықтар бар.
- Сенсорлық-динамикалық даму зертханасы-дыбыстық, визуалды, тактильді және динамикалық сипаттағы әртүрлі элементтермен қаныққан даму кеңістігі. Зертхана базасында балалар мен жасөспірімдердің психотерапиясында, әлеуметтік бейімделуінде және сенсорлық интеграциясында болашақ педагог-психологтардың психологиялық практикасы жетілдірілуде.
Зертханада сенсорлық релаксация бөлмесі, психоэмоционалды разряд бар, бұл студенттерге қорқыныштан босатудың, невротикалық күйлер мен мінез-құлықты түзетудің, белсенді сабақтардан кейін қалпына келтірудің, белсенділіктен тыныштандыруға көшудің, сабақ блоктары арасында ауысудың психологиялық әдістерін игеруге мүмкіндік береді.
Зертхана қызметі студенттердің, «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының магистранттарының білім беру процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуге бағытталған.
- Психологиялық жүктемені азайту және арт-терапия зертханасы психологиялық шиеленісті және стрессті жеңілдету, адамның эмоционалды тепе-теңдігін қалпына келтіру үшін қажетті құралдармен жабдықталған және 6В01101 Педагогика және психология білім беру бағдарламасы бойынша оқитын студенттерге арналған «Арттерапия» оқу курсы бойынша оқу сабақтарын өткізуге, сондай-ақ адамның психикалық белсенділігін белсендірудің арттерапевтикалық сеанстарын өткізуге арналған. Мұнда психологиялық түсіру әдістері ретінде адамның шығармашылық белсенділігі қолданылады. Арт-терапия кабинеті топ қатысушыларының өзіндік жұмысына да, олардың өзара әрекеттесуіне де, бейнелеу қызметі өнімдерін талқылау кезеңінде де арналған.
-
«Арнайы және инклюзивті білім беру» зертханасы «Арнайы педагогика» білім беру бағдарламасы студенттерінің оқу және ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу үшін жабдықталған. Зертхана жұмысының негізгі міндеті студенттерде-Болашақ арнайы педагогтарда IT-технологияларды пайдалана отырып, кәсіби және ғылыми-зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады, сондай-ақ ол практикаға бағдарланған және айқын қолданбалы сипатқа ие.
Зертхана Болашақ арнайы педагогтарға инклюзия жағдайында және арнайы мекемелерде ББ адамдардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын меңгеруге мүмкіндік беретін мамандандырылған жабдықтармен жабдықталған. Мамандандырылған жабдыққа әртүрлі білім беру бағдарламалық жасақтамасы кіреді: "EduQuest" білім беру жүйесі, "Нумикон" дидактикалық жүйесі және арнайы логопедиялық жабдық.
-
Инклюзивті білім беру кабинеті
Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің "Орта білім беруді жаңғырту" жобасын іске асыру шеңберінде Ахмет Байтұрсынұлы атындағы ҚӨУ-де 2024-2025 оқу жылында инклюзивті білім берудің екі жаңа кабинеті (№624, №629) ашылды. Әрбір кабинетті жабдықтау инклюзивті білім беру ортасын құруға маманданған Mikko жүйесінің озық технологиялары мен кешенді шешімдерін пайдалана отырып жүзеге асырылды. Инновациялық компоненттердің қатарына инклюзивті дизайн, арнайы әдістемелік материалдар және "6 даму саласы" дидактикалық жинақтары кіреді. Кабинеттер "Вестибулярлық-проприоцептивтік жүйе", "Көру арқылы қабылдау", "Сөйлеуді дамыту", "Баламалы коммуникация", "Оқытуға көмек.Сыйақылар" "Қызметтер. Сипаттамалары. Ұғымдары." жиынтықтарымен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін жабдықталған. Сонымен қатар, кабинеттерде компьютерлік және техникалық жабдықтар, оқытуға қолайлы жағдай жасайтын мамандандырылған жиһаз қарастырылған. Сондай-ақ, жеке және топтық сабақтарға бейімделген жиһаз таңдалды.
Ұсынылған зертханалар педагогикалық инновациялар орталығының қызметіне енгізілген және арнайы педагогтарды, педагог-психологтарды тәжірибеге бағытталған оқытуды ұйымдастыру міндеттерін шешеді.